EMON

Kurumsal Malzeme Tedarik Otomasyonu

Kurumlar büyüdükçe bilgisayar, kırtasiye, donanım, yazıcı sarf malzemelerinin tedarik süreçlerinin kontrolü ve iş akışı daha da karmaşık hale gelmektedir.

Satın Alma birimleri artan iş yükü ile büyük yapıları yönetmeye ve kontrol etmeye her geçen gün daha fazla zaman ve bütçe ayırmak zorunda kalmaktadır.

EMON, 2008 yılından beri Türkiye çapında, kontratlı müşterilerine 1300’den fazla noktaya kendi geliştirdiği B2B satın alma portali ile hizmet vermektedir.

EMON online kurumsal malzeme tedarik otomasyonu ÜCRETSİZDİR.

Sistemin başlıca avantajları;
Satın alma ve kontrol işleyişlerinde olağanüstü zaman tasarrufu sağlanır.
İster 1 ofisiniz ister 1000 şubeniz olsun, kurumunuzun bütün satın alma sürecini tek elden yönetebilirsiniz.
Farklı yetkilere sahip kullanıcılar tanımlanabilir;
 
  • Tam Yetkili Yönetici
  • Sınırlı Yetkili Kullanıcı
  • Sınırsız Yetkili Kullanıcı
İstenirse sanal onay mekanizmaları ile istenmeyen veya hatalı siparişler verilmesi engellenebilir.
7/24 reel raporlama seçenekleri ile ürün, satın alan kullanıcı, tarih vs. gibi kriterlere göre anlık veya geçmişe yönelik rapor alınabilir.
Lojistik Firmaları ile tam entegre edilmiş detaylı sipariş sistemi ile tedarik sürecinde anında ve güvenilir takip olanağı sunulur.
   




Daha detaylı bilgi ve ücretiz demonstrasyon için satış temsilcilerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.